dimecres, 9 de desembre del 2009

Hello World!

Benvinguts al bloc de Mr. T
Aquest bloc serà l'enllaç entre el vostre profe d'Educació Física i vosaltres, els alumnes de l'assignatura. Aquí podreu trobar la informació referent als treballs que us demanarà, eines multimèdia, recursos per millorar el vostre aprenentatge i sobre tot i el més important, aprendreu a aprendre, a millorar les vostres competències per aconseguir ser uns ciutadans i ciutadanes preparats per al segle XXI utilitzant l'Educació Física com a vehicle per aconseguir-ho...que bonic sona eh?
Pues vinga al "tajo!"
Per començar em presento, jo soc  Mr. T, el responsable d'aquest bloc i seré qui us guii en aquest procés d'aprenentatge.
EP! Que no sabeu qui soc?¿? però quants anys teniu!!! Mare meva! Mestic fent vell...el millor es que us deixi una parodia que em van fer els "catxondus" de "La Hora Chanante"




3 comentaris:

Adriana ha dit...

Adriana i Veronica,3rB : jajja, profe no ens deixa entrar al teu GMAIL i tampoc ens deixa comentar el video de corda, pero hem vist els dos de l'home que explica la cadena i el ball dels xinesos.Quina pasada! Que hem de fer ecxactament al bloc?

Mireia ha dit...

Mireia Román, 3rB
Dani que a mi tampoc em deixava. Et vaig enviar un correu electrònic amb el meu gmail però com que no has contestat no sé si ho has rebut. Bueno fins dimarts!

Carolina Casula Garrober ha dit...

Bon dia! Soc la Carolina Casulà Garrober de 3rB a mi tampoc hem dixa comentar al video corda però l'he vist i el dels xinesos també.És inpresionant



Carolina